Programi

SPORTIĆI – SPORT ZA DJECU– naš program namijenjen je djeci predškolske dobi od 3 – 7 godina. Uz mnoštvo igre, zabave i smijeha cilj nam je da djeca od najranijih koraka zavole tjelesnu aktivnost i da im ona postane i ostane trajna životna navika! Naš primarni zadatak je razvoj motoričkih sposobnosti; koordinacije, ravnoteže, fleksibilnosti, opće precizonosti, snage, izdržljivosti kroz zanimljive i raznovrsne tjelovježbene sadržaje. Razvijamo koncentraciju, disciplinu i higijenske navike. Upoznajemo se i s osnovnim elementima raznih sportova, ali ne ''stvaramo vrhunske sportaše'' jer svaki od nas je Modrić, Mandžukić, Sandra i Janica!!


BODY SHAPE PILATES – mislite da se ne možete oznojiti uz pilates?? Ooo možete, možete!!... Kontroliranim i svjesnim vježbama oblikujte svoje tijelo, razvijte gibljivost i ravnotežu, pospješite pravilno držanje i uklonite bolove u leđima uz naš jedinstven i uzbudljiv program pilatesa!


FAT BURN WORKOUT (3za1)– ograničeni ste vremenom, a želite biti fit!? Kombinacija 3za1 totalno otapa sve šlaufeke i hambiće!! 1.Kardio vježbe 2. Vježbe snage za cijelo tijelo s naglaskom na mišiće trupa (core trening) 3. Vježbe fleksibilnosti. Za sve one sa zdravstvenim ograničenjima ili one koji nisu dugo vježbali. Treninzi se odvijaju pod vodstvom fizioterapeuta. ograničeni ste vremenom, a želite biti fit!? Kombinacija 3za1 totalno otapa sve šlaufeke i hambiće!! 1.Kardio vježbe 2. Vježbe snage za cijelo tijelo s naglaskom na mišiće trupa (core trening) 3. Vježbe fleksibilnosti


FIZIO PILATES - Odabrane vježbe pilatesa i medicinske gimnastike. Za sve one sa zdravstvenim ograničenjima ili one koji nisu dugo vježbali. Treninzi se odvijaju pod vodstvom fizioterapeuta. ograničeni ste vremenom, a želite biti fit!? Kombinacija 3za1 totalno otapa sve šlaufeke i hambiće!! 1.Kardio vježbe 2. Vježbe snage za cijelo tijelo s naglaskom na mišiće trupa (core trening) 3. Vježbe fleksibilnosti


TOTAL BODY WORKOUT – trening za razvoj snage i izdržljivosti u kojem statičkim vježbama snage aktiviramo cijelo tijelo i smanjujemo potkožno masno tkivo. Kao opterećenje koristimo vlastito tijelo, ali i različite rekvizite - bučice, lopte, step klupice, gume.


DOBRO JUTRO KRALJEŽNICA – probudite se na najbolji mogući način uz nježne vježbe korektivne gimnastike i pilatesa. Program je namijenjen svima, a umirovljenici imaju poseban popust!!!!!Program je namijenjen svima, a umirovljenici imaju poseban popust!!!!!Program je namijenjen svima, a umirovljenici a


TNG - trbuh, noge, guza– oblikujte i učvrstite problematične zone zanimljivim, jednostavnim i raznovrsnim vježbama za trbuh, noge i guzu.  izbacite stres, dobro se oznojite i sagorite sve masne jastučiće! Program provodi dugogodišnji trener thailandskog boksa koji nema milosti!!